.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت رکورد جدید بیشینه دمای هوا در اردیبهشت‌ماه
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: ثبت بیشینه دمای هوا در ارتفاعات استان در دوره آماری 10 تا 15 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

به گزارش شمال نیوز،سید محمدرضا رضوی امروز اظهار کرد: روزهای گذشته شاهد افزایش دمای هوا در آسمان مازندران بودیم که ثبت بیشینه دمای هوا در ارتفاعات استان در دوره آماری 10 تا 15 سال اخیر بی‌سابقه بوده است و رکودی جدید محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: بالاترین دمای هوا در کیاسر در طول دوره آماری اردیبهشت ماه  32.6 درجه سانتی‌گراد بوده که در تاریخ 30 اردیبهشت 95 ثبت شده و روز شنبه 30 اردیبهشت 96 (دقیقاً یک‌سال بعد )، دمای بیشینه از کیاسر  35.6 درجه سانتی‌گراد گزارش شده که طی این دوره بی‌سابقه بوده است. 

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: بالاترین دمای هوا در کجور در طول دوره آماری اردیبهشت ماه  31.4 درجه سانتی‌گراد بوده که در تاریخ  27 اردیبهشت 95 ثبت شده و شنبه 30 اردیبهشت 96، دمای بیشینه گزارش شده از کجور  32.8 درجه سانتیگراد بوده که طی این دوره بی‌سابقه بوده است. 

رضوی گفت: بالاترین دمای هوا در آلاشت در طول دوره آماری اردیبهشت ماه 29.0 درجه سانتی‌گراد بوده که در 30 اردیبهشت 95 ثبت شده و روز، شنبه 30 اردیبهشت 96 (دقیقاً یک‌سال بعد )، دمای بیشینه از آلاشت  29.6 درجه سانتی‌گراد گزارش شده که طی این دوره بی‌سابقه بوده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.408 seconds.